Gra w kości Vilac Harvest Day
Gra w kości Vilac Harvest Day
Rozmiar: 18x16,5x4 cm Wiek: 3+ Materiał: drewno, papier Więcej
Producent: VilacCode produit: DV03484 Przesyłka i płatność.
Rozmiar: 18x16,5x4 cm Wiek: 3+ Materiał: drewno, papier Więcej
Producent: VilacCode produit: DV03484 Przesyłka i płatność.
Nie tylko weganie będą cieszyć się tą zabawną grą o warzywach!
Poliż kartę z przepisem i spróbuj zakręcić kostką z pokazaną kombinacją.
Kto będzie miał więcej szczęścia i zbierze więcej kart?
Dzięki prostym zasadom i obrazkom mogą bawić się nawet najmłodsi, a starsi mogą urozmaicić grę licząc i przypisując różne wartości poszczególnym rodzajom warzyw.
Główne cechy:
- 55 kart do gry i 4 kości do gry
- dla 2-6 graczy
- atrakcyjne wzornictwo i wykonanie
- wymiary: 18x16,5x4 cm
- Wiek: 3+
- materiał: drewno, papier
Skrócona instrukcja gry:
Celem gry jest wykorzystanie kostek do tworzenia kombinacji pasujących do kart z przepisami.
Rozdaj każdemu graczowi 3 karty z przepisami.
Gracze na zmianę wykonują kolejne tury.
Tura rozpoczyna się od rzutu kostką.
Gracze mają 3 rolki na każdą turę.
Przy pierwszym rzucie rzucają wszystkie trzy kostki, przy kolejnych rzutach mogą rzucać wszystkie lub niektóre kostki.
Jeśli gracz wytoczy kombinację, która pasuje do jednej z jego kart receptur, otrzymuje tę kartę.
Potem dzierżawi nową kartę.
Pierwszy gracz, który zdobędzie 10 kart z przepisami, wygrywa.
Dokumentacja:
instrukcje do gry Dzień Żniw (CZ)
instrukcje do gry Dzień Żniw (SK)
Vilac jest dumny ze ścisłej współpracy z ADEME, francuską organizacją rządową zaangażowaną w szeroki zakres działań na rzecz ochrony środowiska.
Historia tej agencji sięga lat 70-tych, kryzysu naftowego.
Aktywnie współpracuje z politykami, organizacjami publicznymi, sektorem prywatnym i obywatelami. To on stoi za rekomendacjami, propozycjami procedur technicznych, metodologicznych i finansowych, badaniami i kampaniami uświadamiającymi.
Dzięki swoim wieloletnim osiągnięciom, ADEME jest uznawane za zaufaną trzecią stronę dającą gwarancje na dążenie do zrównoważonej przyszłości.
Kupując produkt od producenta współpracującego z tą agencją, klient może pokazać swoją chęć ochrony środowiska. środowiska poprzez rygorystycznie oceniane praktyki i kluczowe innowacje w całym procesie jej tworzenia.
Wiek | 3+ |
---|